Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at webmaster@a1b2cd.byseo.co to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Politicas Comedor

A que nos dedicamos

A prestar servicios alimentarios de Desayunos - Almuerzos - Cenas a los estudiantes y personal Docente y Administrativo de la UNT.

Qué queremos lograr

Satisfacer alimentariamente al 10% de la población universitaria.

Bajo qué método de trabajo

Con la aplicación BMP en una cultura de calidad que aporte satisfacción social y con compromiso de mejora constante.